piątek, 28 września 2018

TRICO BOTANICA - moje włosy zostały uratowane!

Witajcie moi Kochani! Wraz z jesienią wracam na bloga i ja. Wybaczcie mi tę długą nieobecność i brak recenzji. Miałam sporo spraw na głowie, wpadło mi kilka spontanicznych wyjazdów. Pamiętajcie jednak, że jestem aktywna cały czas na instagramie, do którego macie link u góry. 

Podczas wakacji moje włosy przeszły coś traumatycznego. Otóż udałam się do niesprawdzonej fryzjerki, aby troszkę podrasować i odświeżyć swój kolor. Niestety to co powstało, wręcz mnie zmroziło. Włosy zostały zniszczone, a kolor przybrał rudawy odcień. Nic nie zgadzało się z moimi oczekiwaniami i naprawdę nie przesadzam. Nie miałam nawet ochoty na to, by wyjść z domu i spotkać się ze znajomymi. Włosy to coś, co jest moim atutem, dlatego musiałam udać się do profesjonalnego salonu fryzjerskiego, żeby coś z tym zrobić i w końcu jestem zadowolona. 

Po ponownym farbowaniu moje włosy zdecydowanie potrzebowały specyfików odbudowujących. Sięgnęłam zatem po kosmetyki z firmy TRICO BOTANICA .



Używałam :












 Z czystym sumieniem Wam je polecam, możecie im zaufać. Znacznie poprawiły kondycję moich włosów. Kurację odbudowującą stosuję już ponad miesiąc i jestem zachwycona rezultatami. Włosy są nawilżone, wygładzone i pięknie się błyszczą. Dodatkowo odżywka pomaga przy rozczesywaniu, co jest zbawieniem przy moich długich włosach.



Co Wy polecacie z kosmetyków odbudowujących? A może to ja Was zachęciłam i skusicie się by przetestować produkty od TRICO BOTANICA?

Bardzo dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu, wiele to dla mnie znaczy. Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwacji. Zawsze się odwdzięczam ;)

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam niestety ani o produktach, ani o marce kosmetyków, ale w najbliższym czasie muszę coś spróbować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje... włosy stanowią dla mnie ważną kwestię. Na otuchę mogę Ci powiedzieć, że kiedyś byłam w podobnej sytuacji, wiem co czułaś.
    Pierwszy raz widzę produkty tej marki! :)
    Najważniejsze, że jesteś zadowolona z ich właściwości.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale wygląda na dosyć dobrą. Mam swoje sprawdzone kosmetyki, ale może przyszedł czas na coś nowego? :)
    https://veersonblog.blogspot.com/ zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia