czwartek, 14 czerwca 2018

Marchewkowy zawrót głowy!

  Cześć Kochani! Mam do Was dziś dość nietypowe pytanie. Czy potraficie określić jakie jest Wasze ulubione warzywo? Jednym z moich ulubionych jest bez dwóch zdań marchewka. Właśnie to wielofunkcyjne warzywo będzie bohaterem dzisiejszego posta.

Otrzymałam do przetestowania dwa produkty z WARZYWNEGO OGRODU AVA COSMETICS.
Były to krem karotenowy oraz masło karotenowe.


 Z racji tego, że zbliżają się wakacje, a ja chciałam mieć zdrową opaleniznę, bardzo się ucieszyłam. Jak wiadomo marchew wpływa na skórę i wyrównuje jej koloryt. Jest warzywem, które można wykorzystać na wiele różnych sposobów. Nie dość ,że smakuje wyśmienicie pod każdą postacią, to na dodatek wspaniale działa na skórę.



MASŁO KAROTENOWE - posiada słodziutki, waniliowy zapach. Jego konsystencja jest dość gęsta. Naturalnie wyrównuje koloryt, nawilża skórę i odżywia. Po jego użyciu moja skóra była jedwabiście miękka i wygłodzona. Masełko sprawdziło się wspaniale!


KREM KAROTENOWY - możemy stosować go zarówno na dzień jak i na noc. Ma bardzo płynną konsystencje, dobrze się wchłania. Zawiera wyciąg z marchwi bogaty w beta-karoten. Również wspaniale wyrównuje koloryt skóry twarzy. Chroni przed promieniami UV i natłuszcza suchą skórę. Jest naprawdę warty przetestowania!



Już kiedyś miałam przyjemność testowania kosmetyków od AVA, dlatego nie zdziwiło mnie, że marchewkowe produkty tak świetnie się sprawdziły. Z czystym sumieniem mogę Wam polecić edycję "warzywny ogród". Znajdziecie tam również krem z wyciągiem z pomidora oraz ogórkowy krem wybielający.

Bardzo dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu, wiele to dla mnie znaczy. Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwacji. Zawsze się odwdzięczam ;)

9 komentarzy:

  1. Jak marchewka to tylko w cieście :) . Ale takiego kremu chętnie bym spróbowala ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam wszystkich tych którzy twierdzą że warzywa mogłyby nie istnieć :D tyle dobroci z tak ogólnodostępnych produktów dla mnie bomba- :) z miłości do warzyw chyba skuszę się na jakiś kosmetyk od AVA ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszalam o takim kremie.
    Super fotki
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszłam o takich produktach nigdy. Bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mnie ciekawiły produkty z marchewką. Muszę w końcu je nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. O pierwszy raz spotykam się z kosmetykami z marchewką w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie to wygląda! Kocham marchewki, więc muszę przetestować te produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, cóż za cudowna edycja! <3
    Chciałabym przetestować kosmetyki na bazie tego cudownego warzywa.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile ja bym oddała, by mieć ładną ciemną karnację, bez zbędnego dbania o to...

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia