sobota, 9 czerwca 2018

Jak skutecznie zapuścić włosy?

  Witajcie! Ostatnio zauważyłam, że otrzymuję od Was coraz więcej dm, w których pytacie czy używałam jakiś produktów podczas zapuszczania włosów. Owszem! Odkryłam świetne kosmetyki, które pomogły zdrowo urosnąć moim włosom i dodatkowo przestały się one nadmiernie przetłuszczać.



Przed stosowaniem kuracji, o której dziś Wam opowiem, borykałam się z wielkim problemem. Moje włosy nadmiernie się przetłuszczały, były bardzo osłabione oraz wypadały. Wtedy natrafiłam na firmę DERMENA. Wybrałam kosmetyki, które najbardziej mnie interesują i zaczęłam ich regularne stosowanie. Używam ich do tej pory i jestem zachwycona efektami.



Wybrałam produkty do osłabionych, nadmiernie wypadających włosów:



Musicie pamiętać o tym, że prawidłowe i zadowalające efekty uzyskacie tylko przez REGULARNE stosowanie.
Używanie szamponu jest zalecane co 2 dni, natomiast lotion należy wcierać w skórę głowy rano i wieczorem.

Po dłuższym stosowaniu produktów zauważyłam, że moje włosy nabrały objętości oraz przestały nadmiernie się przetłuszczać. Na szczotce nie zostaje praktycznie żaden włos. Są mocniejsze i rosną zdrowe, nie łamią się. Stały się nawilżone. Kosmetyki nie przetłuszczają włosów. Dodatkowo jako jedyne na rynku zawierają molekułę Regen7 - aktywną substancję pochodzenia witaminowego, wzmacniającą mieszek włosowy, poprawiającą jego odżywienie oraz stymulującą odrastanie włosów.



Zakup kosmetyków od Dermeny był zdecydowanym strzałem w dziesiątkę. Gorąco je Wam polecam, bo efekty są wspaniałe!


Bardzo dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu, wiele to dla mnie znaczy. Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwacji. Zawsze się odwdzięczam ;)

4 komentarze:

  1. jakie długie :o Też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. zatem też muszę ich poszukać, bo ostatnio mam wrażenie, ze coś słabo rosną. może się to jednak wiązać z faktem, że się szalenie kręcą i przez to sporo tracą na długości. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rady!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia