sobota, 17 listopada 2018

Co mnie zaszokowało w kosmetykach włoskiej marki?

Witajcie Kochani! Dobrze wiecie, że stawiam na pierwszym miejscu pielęgnację moich włosów i uwielbiam testować kosmetyki z tej kategorii. Dlatego mam dla Was recenzję kolejnego produktu. 

Tym razem pod lupę poszedł zestaw (szampon i maska ) włoskiej marki IL Salone, która ma w swojej ofercie profesjonalne kosmetyki do stosowania w domu. Wybrałam zestaw przeznaczony do włosów zniszczonych, które potrzebują regeneracji. Produkty zawierają w sobie keratynę, co jeszcze bardziej mnie do nich przekonało.





Jakie było moje pierwsze wrażenie? 
Przede wszystkim bardzo spodobał mi się ich glam design. Zbliżają się święta, dlatego myślę, że są one idealnym pomysłem na prezent, ponieważ wyglądają i pachną obłędnie.







Co do pierwszego użycia to byłam troszkę zszokowana, gdyż nie mogłam w żaden sposób zmyć do końca szamponu ( mokre włosy cały czas delikatnie mi się lepiły ), po wysuszeniu było jednak wszystko w porządku. Okazało się, że szampon zostawia delikatną warstwę ochronną. Pierwszy raz z czymś takim się spotkałam, ale rzeczywiście przynosi to efekty. 





Po zakończeniu całej pielęgnacyjnej procedury moje włosy były nawilżone, mięciutkie i bardzo wygładzone. Produkty sprostały moim wygórowanym oczekiwaniom i sprawdziły się na piątkę z plusem! 



A Wy słyszeliście już o tej marce ?


Bardzo dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu, wiele to dla mnie znaczy. Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwacji. Zawsze się odwdzięczam ;)

3 komentarze:

  1. O marce nie słyszałam ale chętnie przetestowałabym ten kosmetyk :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię kosmetyko do włosów z keratyną. Świetnie służą moim włosom, a tych jeszcze nie testowałam i z chęcią ich wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz się spotykam z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia