czwartek, 24 maja 2018

Ciuszki z RoseGal + kody rabatowe dla Was

Witajcie moi drodzy! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam dwie rzeczy, które upolowałam ostatnio na stronie ROSEGAL. Jestem w nich zakochana!

Na samym początku chciałam poinformować, że mam dla Was kody zniżkowe na zakupy z tej strony.
Każdy z Was może wykorzystać je tylko raz.

Z kodem GentryDpH123 za zakupy za ponad 100 USD oszczędzacie 10% kwoty.

Z kodem gentryp1 :
- za zakupy za ponad 20 USD oszczędzacie 2 USD,
- za zakupy za ponad 30 USD oszczędzacie 3 USD,
- za zakupy za ponad 40 USD oszczędzacie 4 USD,
- za zakupy za ponad 50 USD oszczędzacie 5 USD,
- za zakupy za ponad 60 USD oszczędzacie 6 USD.

Ubrania jakie zakupiłam:

Czarny T-shirt z nadrukiem "I LOVE DOGS"
Myślę, że jest to idealny t-shirt dla miłośnika psiaków. Ja nie wyobrażam sobie życia bez tych istotek i dlatego zdecydowałam się na tę koszulkę. Jest wykonana z dobrego materiału, nadruk trzyma się doskonale. Pomimo wielokrotnego prania czarny kolor nie wyblakł. Rozmiar jest typowy, możecie bez obaw wybrać ten,który nosicie na co dzień.




Elegancka biała bluzka z bufiastymi rękawami
Bluzeczka jest bardzo wyjątkowa i elegancka. Wygląda bardzo spektakularnie. Mamy możliwość regulacji rękawków za pomocą sznurka. Ma bardzo dobre wykonanie i lejący materiał, co uwielbiam w bluzkach tego typu. Ciągle dostaję pytania o nią, wszystkim bardzo się podoba :) Rozmiarówka również jest zwyczajna, także kupujcie śmiało!






Bardzo dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu, wiele to dla mnie znaczy. Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwacji. Zawsze się odwdzięczam ;)

10 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia